بهترین پیشنهادات برای نظافت منزل

ساخت وبلاگ


1)    با استفاده از خمیر دندان: خراش های کوچک روی میز شیشه ای را می توانید با استفاده از لاک ناخن یا خمیر دندان رفع کنید. ابتدا شیشه میزها را با استفاده از یک دستمال میکروفایبر و مواد پاک کننده، به خوبی تمیز کنید. سپس اجازه دهید تا خشک شود. پس از آن مقداری خمیر دندان را روی پارچه ای تمیز بریزید و به طور دورانی روی شیشه بکشید. بعد، با پارچه مرطوبی شیشه را تمیز کنید. توجه داشته باشید که به شیشه فشار وارد نکنید و از استفاده زیادی خمیر دندان اجتناب کنید. همچنین باید بدانید که خمیر دندان های حاوی جوش شیرین بهتر عمل می کنند.

2)    با استفاده از جوش شیرین: به طور معمول شیشه را تمیز کنید. یک قاشق جوش شیرین و یک قاشق آب را با هم مخلوط کنید تا خمیری ایجاد شود. خمیر را روی پارچه تمیزی بمالید و پارچه را به مدت 30 ثانیه به صورت دورانی روی شیشه میز بکشید. سپس شیشه را با یک دستمال تمیز مرطوب پاک کنید.

3)    با استفاده از لاک پاکن: در این روش هم ابتدا باید میز را تمیز و خشک کنید. سپس مقدار کمی از لاک پاکن را روی یک پارچه تمیز بریزید و روی شیشه میز بکشید. اجازه دهید یک ساعت بماند. سپس میز را دوباره تمیز کنید. پس از خشک شدن آن، میزتان عاری از هر گونه خط و خشی می شود.

4)    با استفاده از سرکه سفید: کمی سرکه سفید را با مقدار برابری از خردل، مخلوط کنید تا خمیری درست شود. سپس خمیر ایجاد شده را روی خش ها بمالید و اجازه دهید کاملا خشک شود. پس از آن خمیر روی شیشه را با پارچه ای تمیز پاک کنید و بگذارید میز شما خشک شود. در پایان، میز تان کاملا عاری از هرگونه خشی خواهد شد.

بهترین پیشنهادات برای نظافت منزل...
ما را در سایت بهترین پیشنهادات برای نظافت منزل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک nezafatemanzel بازدید : 86 تاريخ : پنجشنبه 5 تير 1399 ساعت: 0:47